Det är väl ingen konst!

Alla inlägg under juni 2012

Av Åsa - 17 juni 2012 08:04

1

Mat och dryck

Louis Roederer, Brut premier Champange

Egentligen förra veckans favvo, men funkar varje vecka!!! För att fira sambons fina erbjudande!!!


2

Ponny

Magnolia Dragonfly

Vår fina ponny, som älskar gräs och sommar och blivit så pigg och glad på sistone! Hon är bäst!


3

TV-program

Eighties

TV-program på SVT om 80-talets musikliv! Senast om MTV, när det verkligen var musikvideokanal! Det första jag gjorde på morgonen var att sätta på TVn (en 15 tums tjockTV med antenn ovanpå) och den fick vara igång ända tills jag gick och la mej... När jag pluggade i Göteborg... http://svt.se/eighties/


4

Person

E

Hon är så duktig och stor och snygg! Kunde inte ha en bättre dotter! Och nu har hon ett välförtjänt sommarlov innan nystart i höst - på ny skola, i ny skola, i ....!?!


5

Aktivitet

Ridlektion

Sista ridlektionen för terminen... Det var som vanligt jättekul! Vi fick träna förvänd galopp, jag hade Samritha som är stark och kan samla sej fint i galoppen. Det var kul! Under juli är mina fina ridkompisar inbjudna till mitt växthus för en mysig kväll med god mat och dryck!


Ovido - Quiz & Flashcards