Det är väl ingen konst!

Alla inlägg under december 2008

Av Åsa - 30 december 2008 15:05

Av Åsa - 14 december 2008 22:29

Fina etiketter till paketen har jag gjort av tidningspapper, guldstjärnor och tuschpenna, eller kartong och silverpenna (som jag verkligen älskar att skriva med!).

Av Åsa - 14 december 2008 22:27

Så har stora tomteverkstan dragit igång!

Jag och Elsa pysslar så det dammar och skvätter och klibbar och småsjunger.... Det är en skön söndag, tredje advent!

Av Åsa - 14 december 2008 22:25

Inspirarande bloggar finns det gott om!

Hät försöker jag göra orkideer efter förlaga hos marie.robe.nu - hon gör mycket fint!

Av Åsa - 1 december 2008 23:35

Här är en lyckad bild på min gulliga flicka - världens sötaste ser ni ju!!! ;-)

Och jag är väldigt nöjd med teckningen, förutom att jag kunde färglagt med bättre pennor i flera färger. Men det blir ju lite häftigt också med så få, och konstiga (!), färger. (Jag snålade när jag handlade - ha!)

Av Åsa - 1 december 2008 21:04

Inspirerad av "Anna ritar" har jag gjort en bild av Grace som galopperar mot ett hinder.... Hon ser ju glad ut!

Ovido - Quiz & Flashcards