Det är väl ingen konst!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Åsa - 21 augusti 2009 13:41

Hos www.isandi.no finns massor av coola prylar tillverkade av gammalt skräp bl a!

Av Åsa - 21 augusti 2009 10:18

En av mina favorithästar från förr, då jag red på Solna ridskola vid Järva krog. Jag hittade deras hemsida, ridskolan verkar vara i full gång, med nytt ridhus till och med! Men alltså ARAGO - min rara, lilla busiga gullehäst! Han finns inte mer, men här är han på bild!

Av Åsa - 21 augusti 2009 09:24

Så var det höst och det känns lite deppigt att sommarn är slut, MEN det finns ljusglimtar att se fram emot ända till nästa sommar - ridningen! Jättebra ridlärare, trevliga hästar och härliga ridgruppskompisar!!!

Av Åsa - 21 augusti 2009 08:57

De här stövlarna vill jag vinna och gå runt med i slasket i vinter!!!

Tävlar gör jeg hos Fashionhaggan, som har en trevlig blogg som jag läser!

 Å skorna hittar du här!

Av Åsa - 18 augusti 2009 22:26

I juni genomförde jag och systeryster en sprint-triathlon (under supervision av livräddningskunnig sambo/vätskekontrollschef)

Av Åsa - 15 augusti 2009 22:31

Ett glas vin en sensommarkväll på altanen... Ett knippe doftande basilika... Mmm...

Av Åsa - 5 augusti 2009 09:33

Tillbaka på jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards